العالم نوشت؛

 به نقل از العالم، نیروهای امنیتی سعودی با شلیک هوایی، جوانانی را که برای دیدن "جن" به بیمارستان متروکه "عرقه" رفته بودند متفرق کردند.
هدف جوانان عربستانی از تجمع در این بیمارستان متروکه، اعتراض به طرح ها و پروژه های خدماتی است که با وجود صرف میلیون ها دلار، بی سرانجام مانده اند.
بیمارستان "عرقه" با وجود صرف نیم میلیون ریال سعودی و تغییر 3 وزیر بهداشت، همچنان متروکه است و بین مردم نیز داستان هایی در خصوص اسکان "جن" در این بیمارستان نقل شده است.
در همین راستا طی هفته های اخیر جوانان عربستانی با انتشار فراخوانی در اینترنت و شبکه های اجتماعی، خواستار محاصره و یورش به این بیمارستان، برای اخراج "جنیان" جهت بهره برداری از آن برای رفاه حال ساکنان منطقه شدند.
این اقدام جوانان عربستانی با واکنش ها و تحلیل های مختلف ناظران در رسانه های داخل و خارج عربستان همراه شد.
در همین راستا "حلیمه مظفر" در روزنامه الوطن عربستان نوشت: «این شورش جوانان به دلیل جن نبود، بلکه این امر به دلیل واقعیت دردناک و خلأ فرهنگی کشنده آنان است که آنها را به سستی و خیابانگردی می کشاند.»
"محمد العصیمی" در روزنامه الیوم نیز گفت: «ملت عربستان به دلیل جهل آشکار خود موجب خنده و تمسخر دیگر ملت ها شده است چرا که جوانان آن به دنبال جن می گردند و انتظار یافتن شیاطین را دارند.»
"یحیی الامیر" نیز فاش کرد: «سالن بزرگ مسافران در یکی از بزرگترین فرودگاه های عربستان ده ها سال بسته و بدون استفاده مانده است، کارمندان فرودگاه نیز دلیل آن را سکونت جن در این سالن می دانند.»
"علی سعد الموسی" نیز در روزنامه الوطن خاطر نشان کرد: «چگونه جن در پروژه های دولتی ساکن می شود؟ موضوع متروکه ماندن بیمارستان عرقه به مدت 25 سال ارتباطی با جن و شیطان ندارد، بلکه این مسأله یک توضیح کاملا ساده دارد. این بیمارستان مانند ده ها بیمارستان دیگر در کشور که طی چند دهه گذشته ساخته شده، به دلیل ناتوانی وزارت بهداشت برای تأمین نیروی انسانی و تکمیل بنا و تجهیزات، متروکه مانده است.»
سعد الموسی افزود: «اگر در هر ساختمان و پروژه ناتمام جن ساکن باشد، مانند چین و هند که جمعیتی میلیاردی دارند، بیشترین جمعیت از برادران جن را در کشور خود جای داده ایم چرا که هزاران ساختمان و تونل و پروژه ناتمام در عربستان وجود دارد.»
"حسن الحارثی" هم در روزنامه الشرق نوشت: «جوانانی که خواستار مقابله با جن شده اند، در واقع این اقدام را بهترین راه برای مقابله با انسان ها یافته اند اگر طرف های ذیربط برای حل مشکل ساختمان های متروکه یا ساختمان هایی را که "جن" در آنها ساکن شده حل نکنند، جوانان به این حملات خود ادامه می دهند.»
بیمارستان 300 تخته عرقه یک ساختمان هشت طبقه واقع در شمال غرب شهر ریاض است که مساحت محوطه آن به 20 هزار متر مربع می رسد، از بیمارستان مذکور تنها مسجد آن مورد استفاده است که نمازگزاران به علت نزدیک بودن آن به بزرگراه، در آن نماز می خوانند. /Al Alam


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 197853
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1